Subject: Fwd: Kambja vallavalitsus, 21.03.2024 istung, kinnistute jagamine, KR Majandi OÜ
From: KR Majandi OÜ <[email-masked]>
To: "Kambja vald", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Timo Varik" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <ker
Date: Thu, 20 Feb 2025 10:06:16 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Kambja vallavalitsus ega mitte keegi sellest organisatsioonist ei reageeri. 
Maakorralduskavasid pole.

---------- Forwarded message ---------
From: KR Majandi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Tue, Feb 18, 2025 at 9:35 AM
Subject: Kambja vallavalitsus, 21.03.2024 istung, kinnistute jagamine, KR 
Majandi OÜ
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Timo Varik <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Meelis 
Jürgens <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere,

Käesoleva elektronkirja manuses on KR Majandi OÜ hallatavate Kambja vallas 
Uhti ja Lepiku külades asuvate kinnistute omanikfirmade avaldused Kambja 
valla ametnikkonnale kinnistute jagamiseks koos avaldustega esitatud 
kaartidega. Tamme 94901:009:0152 , Tamme 94901:001:0165 , Tamme 
94901:009:0169 (esitatud 07.03.2024), Lõunakalda 28301:001:1911 (esitatud 
12.03.2024).

Manuses leiate samuti väljavõtte Kambja vallavalitsuse 21.03.2024 istungi 
protokollist nr.13 kinnitusega kinnistute jagamise kohta, allpool ka Kambja 
valla maaspetsialist M.Einola 25.03.2024 elektronkirjade koopiad:

Koopia kirjast kuupäevaga 25.03.2024

from:	[email-masked] <mailto:[email-masked]>
to:	[email-masked] <mailto:[email-masked]>

date:	Mar 25, 2024, 11:04 AMsubject:	6-7/733-1 
Avaldus katastriüksuse jagamiseks, Tamme: vastuskirimailed-by:	mg.kambja.ee 
<http://mg.kambja.ee/>
signed-by:	mg.kambja.ee <http://mg.kambja.ee/>
security:	  <https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif>  Standard 
encryption (TLS) Learn more <https://support.google.com/mail?hl=en&p=tls>
  <https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif> :	Important 
according to Google magic.Koopia algus:
Tere!

Saadan Teile väljavõtte 21.03.2024 toimunud vallavalitsuse istungi 
protokollist, kus oli arutusel Tamme katastriüksuste jagamine. Jagamisega 
nõustuti, kuid Kuivakuru-Virumõisa ja Reolasoo teemaade laiuseks peab jääma 
10m.

Lugupidamisega

Marge Einola

maaspetsialist

Koopia lõpp.

Koopia kirjast kuupäevaga 25.03.2024

from:	[email-masked] <mailto:[email-masked]>
to:	[email-masked] <mailto:[email-masked]>

date:	Mar 25, 2024, 10:55 AMsubject:	6-7/770-1 
Avaldus katastriüksuse jagamiseks, Lõunakalda: vastuskirimailed-by:	mg.kambja.ee 
<http://mg.kambja.ee/>
signed-by:	mg.kambja.ee <http://mg.kambja.ee/>
security:	  <https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif>  Standard 
encryption (TLS) Learn more <https://support.google.com/mail?hl=en&p=tls>
  <https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif> :	Important 
according to Google magic.Koopia algus:
Tere!

Saadan Teile väljavõtte 21.03.2024 toimunud vallavalitsuse istungi 
protokollist, kus oli arutusel Lõunakalda katastriüksuse jagamine. 
Jagamisega nõustuti, kuid Kuivakuru-Virumõisa teemaa laiuseks peab jääma 
10m.

Lugupidamisega

Marge Einola

maaspetsialist

Koopia lõpp.

Kambja vallavalitsus ja ametnikud pole varsti juba aasta jooksul vormistanud 
kõne all olevate kinnistute jagamise teostamiseks vajalikke 
maakorralduskavasid. Kordame - aasta jooksul.

KR Majandi OÜ